Катерина Евро: Не се смятам за секси

. събота, 12 юни 2010 г.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

На 50 г. се съблича за „Плейбой", навива я сина й Сашко

За Катето Евро се знае всичко. Едва ли в родния шоубизнес има по-открита личност, която, докато говори пред публика, е толкова естествена, колкото когато си е вкъщи по пеньоар на дивана. Животът на една от любимите ни актриси винаги е като на длан както за хората, които я харесват, така и за онези, които я недолюбват.

Катерина е дива, необуздана, лудетина, купонджийка. Може да се разплаче с истински сълзи и само след няколко секунди да се смее с Висок, гърлен, крещящ смях. Защото това е типичното Кате, както си я познаваме от години. „Не бих променила нищо 6 Живота си", убедена е актрисата. Ролята, която я изстрелва на върха на слабата преди 28 години, е на певицата

Рени в незабравимия филм „Оркестър без име"

на покойния голям режисьор Людмил Кирков. След нея и се отварят пътищата в родното кино. Следват всякакви халтури, но публиката завинаги я свързва с веселата история за романтичните музиканти и морето. Последната комедия, в която участва - „Време за Жени" на режисьора Илия Костов, отново я потопи в нашенските киноистории. „Веднъж гледах едно предаване, в което ме критикуваха. Казаха, че освен ролята в „Оркестър без име" нищо друго не съм направила... Толкова тъпо ми стана, че чак се сдухах. После си казах, че изобщо не си заслужава да се ядосвам, това са невежи хора!" обяснява в типичния си стил шумната дама. Екзотичната й фамилия Евро идва от албанските и корени по бащина линия. В България има брат и племенници. Любовта на Живота и е синът Александър, който е най-верният и приятел.

Между нея и Сашко няма теми табу

А Катето се фука, че няма да се държи като типична свекърва, а ще се радва на снаха си като на своя дъщеря. Младежът обаче засега не прави планове за семейство. Наскоро той се раздели с дългогодишната си приятелка Илияна Коджабашева (Марина от „Забранена любов"). Красавицата беше легнала на сърце на Катя, но явно няма да е тя. Само след три месеца актрисата ще навърши 54. Запазила е младежкия си дух и продължава да си ляга в малките часове на нощта. Преди време бившата манекенка дори прие предизвикателството да се снима чисто гола за „Плейбой", въпреки че наближаваше 50 години. Снимките и зарадваха любопитната мъжка аудитория. Артфотосите и фотошопът свършиха своята работа и я показаха в перфектна форма. Всъщност синът й настоява майка му да се съблече за „Плейбой". Не само заради парите, а и за да покаже независим дух.

Катето обаче е доста критична към себе си и признава, че изобщо не се чувства секси. „Въобще не се мисля за хубава. Винаги съм казвала неща, които не трябва да ги признава една жена - че са ми дебели краката. Или че нося 39-и номер обувки. Е, не съм и грозна. Още когато бях малко момиче, разни батковци по улицата ми казваха: „Малката, като пораснеш, ми се обади!" Всъщност знам защо се харесвам толкова на хората - добронамерена съм и никога не излъчвам I негативизъм. А това е по-ценно качество от това да си перфектно обяснява актрисата. Катето вярва, че е

родена под щастлива звезда

Никога не спира да мечтае и смята, че още не е изиграла ролята на живота си. Зареждат я с енергия миговете, прекарани заедно с най-добрите й приятели Дим Дуков, Камен Воденичаров, Марта Вачкова, Азис, Мариус Куркински.
Запалена градинарка

Когато е сама, Катето обожава да се зарови в градината на къщата си в Панчарево, да се грижи за доматите, зелето и цветята. „Приемам целия си живот като подарък, защото са ми се случвали все хубави неща. От малка мечтаех да стана актриса и то се случи. След това - да се омъжа по любов. И това стана. Да имам дете. Всичко ми е подарък, пък може и да не е подарък, а да съм си го заслужила. Факт е, че аз съм си героинята, няма други главни роли, и всичко зависи от самата мен", убедена е Катето.
Вкус към скандала

Освен като професионалист пред камерата Катето е известна и като майстор на скандалите. Особено бурен е с Венета Райкова по време на втория сезон на „ВИП брадър". Сега, от разстоянието на времето, Катето

дори не иска да си спомня за участието си в реалити шоуто и признава, че в характера й има доста трески за дялане. „Сприхава съм и избухвам лесно. Искам да се променя, боря се, но не мога да се справя напълно. Годините ме научиха отчасти да се контролирам. Трябва да се научиш да потискаш нещо, което би обидило най-близките ти хора, защото обикновено на тях си го изкарваме", споделя Евро.